Csepeli Boksz Klub

Szponzoráció

A szponzoráció értékei

A küzdősport az életünk része: életmód, nevelőeszköz és szórakozás egyben. A sporteseményeket sokan látogatják, továbbá a televíziós közvetítések révén még többen láthatják, tehát meglehetősen széles a célcsoportja. A Küzdősport olyan értékeket hordoz, mint a küzdelem – győzni akarás, a kitartás és az ellenfél tisztelete.

A sportot támogató cégek ezeket az értékeket nem csupán átöröklik, hanem formálják is. A sport az élet minden területével összefügg, közösségformáló hatása miatt önmagában társadalmi ügy. A sport támogatása, az üzleti szféra társadalmi szerepvállalásának elengedhetetlen része. Fontos, hogy a vállalatok jövedelmük egy részét olyan közösségre fordítsák, melyben hisznek, tevékenykednek, és ez a fogyasztók partnereik elvárása is.

Az Ön cégének társadalmi szerepvállalása nagyobb értéket, ismertséget eredményez, ez pedig visszahat a cég gazdasági eredményességére. A szponzoráció a szponzorcég alkalmazottai számára is üzenetet hordoz, hiszen ha a támogatott egyesület eredményt ér el, akkor az számukra büszkeséget jelent; ráadásul a támogatással a sportegyesület jellemzően gazdaságilag is versenyképesebb lesz, így valószínűbb, hogy még nagyobb sikereket fog elérni.

A szponzoráció egy lehetőség

A szponzoráció nem kereskedelmi célból szólítja meg a közönséget. A szabadidő hasznos eltöltése egyre fontosabb az emberek életében, a szponzorálás segítségével a vállalat beépülhet ebbe a környezetbe.

Egy Szövetség – egyesület támogatása ugyanis mindig egy közösség támogatását is jelenti.

Egy jól definiálható befogadó közeget, amelyen keresztül a támogató egy körforgás részévé válik, melyben a sportközösség, a célközönség, és a sportközösséget támogató cég értéket kap és teremt. Ennek feltétele egy, a felek között fennálló partneri viszony és egy megalapozott stratégia.

A támogatás által cége biztosíthatja egy Szövetség / egyesület részére, hogy a befektetett kemény munka és a kitartás mellett sikereket tudjon elérni, a célközönség részére megteremtheti a közös öröm, a felejthetetlen pillanatok lehetőségét oly módon hogy mindez márkájának erősödésével jár.

Miért érdemes egy egyesületet támogatni?

A sportbeli támogatásnak kommunikációs és kereskedelmi előnyei egyaránt vannak.

A szponzoráció közép – és hosszú távú befektetés, melynek segítségével az általánosan használt marketing és kommunikációs eszközök mellett az alábbi célok is megvalósíthatóak:

  • márkaismertség növelése
  • a cég imázsának erősítése
  • fogyasztói kapcsolatok mélyítése
  • kereskedelmi, értékesítési lehetőségek
  • üzleti partnerek és munkatársak motiválása
  • társadalmi felelősségvállalás kihangsúlyozása
  • kapcsolatépítés

A szponzoráció segítségével sikerülhet a vállalatnak megfognia azokat az érzelmi szálakat, amelyek a célcsoportja számára fontos és érdekes, ezen felül a szponzorálás lehetőséget nyújt a reklámkorlátozások és tilalmak legális áthidalására.

A szponzoráció, mint befektetés

Az új adótörvények komoly lendületet adhatnak a sportág támogatóinak.

Szponzorációs lehetőségek

A szponzoráció közös üzleti megfontolásból megvalósuló, kidolgozott stratégiára épített hosszú távú együttműködés. Ezen együttműködés formáira például szolgálhatnak alábbi csomagajánlataink, de amennyiben Önnek ennél nagyobb ívű elképzelései vannak, netán más irányból közelítene, keressen meg minket!

Lehetséges reklámfelületek

  • A sportolók ruházatán elhelyezett logó vagy felirat elhelyezése
  • A sportolók melegítőjén logó vagy felirat
  • A sportolók edzőpólóin elhelyezett logó vagy felirat
  • Hirdetés vagy molinó elhelyezése a sportrendezvénynek helyszínt adó sportcsarnokban
  • Az egyesület honlapján elhelyezett különböző méretű és formátumú banner hirdetés és link
  • Az egyesület hírleveleiben való logóelhelyezés
  • Lehetőség a Sportolóink promóciós célú megjelentetésére
  • Nyilatkozó Sportolók ruházatán való logómegjelenítés
  • Az egyesület edzőtermében történő logó elhelyezés
  • Lehetőség közös marketing és kommunikációs célok eseti együttműködésekre
  • Részvételi lehetőség a sportolók éves fotózásán
  • A csapat összes hivatalos nyomtatványán feltüntetett szponzori logó/felirat

További együttműködési lehetőségek

A szponzoráció akkor sikeres, ha a vállalatok sportbeli támogatásukat egy olyan csatornaként kezelik, amelynek kommunikációs és kereskedelmi értékkel egyaránt bír. Megannyi olyan, a fogyasztói bevonást elősegítő innovatív médiaeszköz létezik, amelyek szponzori kommunikációja sokkal sikeresebb lehet, mint a hagyományos médiamix eszközei. A stratégiánk közé tartozik a közönség aktív bevonása, a hatékonyság és a szponzorációs kampány „élővé tétele”. Ebben segítünk önnek megtalálni a legjobb megoldást cége számára mind a szponzoráció, mind – szükség esetén – a marketing és a kommunikáció területén. Így Ön biztos lehet abban, hogy támogatásával nem csupán a Egyesületünk sikeréhez járul hozzá, de az üzleti partnereire is a legnagyobb hatást gyakorolja majd.

Reméljük Szponzorációs programunk felkeltette érdeklődésüket, és közös céljaink elérése érdekében számíthatunk együttműködésükre, támogatásukra!

Megjelent: 5811 alkalommal
 

BOX

A magyarok közül elsőként - legalábbis erre van egyértelmű forrás - báró Wesselényi Miklós húzott bokszkesztyűt, amikor 1822-ben gróf Széchenyi Istvánnal Angliába látogatott. Utazásuk célja nem az ökölvívás volt természetesen, hanem megállapítani azt, hogy Anglia miért tart előrébb a világ többi országához képest, és meg akartak ismerkedni a legmodernebb eljárásokkal is. Ennek folyamán Wesselényi ellátogatott John Jackson edzőtermébe, és ott vett ökölvívóedzéseket. Igazából nem nagyon tudjuk, hogy a báró a megszerzett tudást hasznosította-e valaha, vagy tovább adta-e tudását valakinek, mindenesetre a tény az, hogy ő volt az első bokszolónk.

Tovább...